Casos d’èxit
Desenvolupament internacional de negoci
Un pla de creixement internacional per a una empresa centrada fins al moment en el mercat espanyol de suplementació nutricional.
Repte
Una empresa pime molt implantada en el mercat espanyol de suplements nutricionals i dermocosmètica en el canal del mass market, que té com a clients a grans cadenes com Mercadona, Carrefour, Alcampo i altres, volen aprofitar oportunitats en altres mercats fora del territori espanyol, i requereixen d’un pla d’internacionalització adequat a les seves capacitats i grandària.
Solució
Vam entendre bé la cartera de productes per a detectar fortaleses i plantejar com aprofitar oportunitats a nivell internacional. Elaborem un pla detallat d’internacionalització, definint els mercats diana ideals, les modificacions a realitzar en la seva cartera perquè fos òptima, reelaborant materials de promoció i definint les millors fires per a contactar amb potencials clients. Duem a terme una prospecció de mercat en les zones definides i acompanyem en el desenvolupament del pla d’internacionalització.
Resultat
- Penetració en mercats de la UE on les barreres reguladores eren menors (per efecte del reconeixement mutu).
- Penetració en mercats seleccionats de fora de la UE amb ampli potencial, com la regió MENA.

«Duem a terme una prospecció de mercat en les zones definides i acompanyem en el desenvolupament del pla d’internacionalització.»
Casos d’èxit del sector Agroalimentari, Biotech
Casos d’èxit de Pla estratègic